בריאות נפשית במקום העבודה: המפתח לחוסן ארגוני בעתות שגרה וחירום

מרצה: ד"ר לליב אגוזי- מנהלת מחלקת המחקר, המוסד לבטיחות ולגיהות 

ד"ר לליב אגוזי, מנהלת מחלקת המחקר במוסד לבטיחות ולגיהות, מציגה הרצאה מעמיקה ופורצת דרך על חשיבותה הקריטית של הבריאות הנפשית במקום העבודה. בעידן של אי-ודאות מתמשכת ואתגרים גלובליים, ההרצאה מספקת תובנות מבוססות מחקר על ההשפעה ההדדית בין בריאות העובדים לבין ביצועי הארגון.

ד"ר אגוזי, חושפת נתונים מרתקים המדגימים כיצד תנאי העבודה ומצבי חירום משפיעים על רווחת העובדים, ומתרגמת ממצאים אלה להשלכות מעשיות עבור ארגונים.
ד"ר אגוזי, תציג בהרצאתה גישה הוליסטית לניהול סביבת עבודה, המשלבת בין צרכי הפרט לבין יעדי הארגון.
ההרצאה תנתח את הקשר בין בריאות נפשית של עובדים לפריון ויציבות ארגונית. תציע אסטרטגיות מעשיות ליצירת סביבת עבודה תומכת ומקדמת בריאות, ותצייד את המשתתפים בכלים ייחודיים להתמודדות עם אתגרי בריאות נפשית בתקופות משבר, המבוססים על מודלים חדשניים לשילוב רווחה נפשית בתרבות הארגונית.


הרצאה זו חיונית למנהלים, מנהלי משאבי אנוש ומקבלי החלטות המבקשים לבנות ארגון חסון ומשגשג בעולם דינמי ומאתגר. המשתתפים יצאו עם תובנות פרקטיות ואסטרטגיות ארוכות טווח לטיפוח סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומותאמת לאתגרי היום.


מועד ההרצאה: 24/07/2024 שעה 10:00

מקום: אקספו תל אביב, שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A3 



רישום למסלול משאבי אנוש

להעצים אנשים, ליצור אפשרויות !

וועידת ישראל למשאבי אנוש לשנת HR2024, מבטיחה להאיר את האופק של תעשיית משאבי האנוש, להציע תובנות, השראה ואסטרטגיות ייחודיות כיצד לכבוש את עולם העבודה החדש. הבטיחו את מקומכם! 

וועידת ישראל למשאבי אנוש