המהפכה השקטה ברווחת עובדים וחוויית עובד בעידן העבודה החדש ומשובש

מעבר לאושר: טיפוח רווחה ומטרה בעולם העבודה החדש image
עולם העבודה השתנה באופן דרמטי. כבר לא מספיק "אושר". העובדים של היום משתוקקים לתחושת רווחה, מטרה ומשמעות בעבודתם. שינוי זה מצריך חשיבה מחודשת של האופן שבו ארגונים ניגשים לטיפול ברווחה וחוויית עובד שהופכים לחשובים מתמיד.

ניהול רווחה וחווית עובד, איזון בין עבודה לחיים אישיים, ואושר ארגוני, מתחדדים על רקע השינויים הטכנולוגיים, הדרישות החדשות של העבודה ההיברידית, והאתגרים שמציבה עבודה בזמן מלחמה. ארגונים נדרשים לטפח סביבת עבודה אמפתית ומכילה כדי להתמודד עם הלחץ והמתח הנפשי הנובע ממצבי חירום ואי ודאות ביטחונית.

וועידת ישראל למשאבי אנוש, המהווה פלטפורמה לידע ולחדשנות ב HR, תעלה השנה על במת הדיונים את הצורך המוגבר בתמיכה בבריאות הנפש ובפיתוח אינטליגנציה רגשית במקום העבודה. מסלול רווחה וחווית עובד יתמקד בצרכים החדשים וביתרונות המעשיים של ניהול רווחה וחוויית עובד נכונה.

"הכוח של חברה טמון בשביעות הרצון וברווחת עובדיה" – גרטנר

הירשמו כעת והצטרפו לחוויה מקצועית, מעשירה ומחכימה המקדמת דיאלוג ושיתוף ידע במשאבי האנוש. תהיו חלק מהמהפכה ב -HR ובחרו באחד מהמסלולים המיוחדים, לצד מפגשי נטוורקינג, מופע בידור ותערוכת ספקים תוססת ומעשירה.

הוועידה תיערך ביום ד' - 24/07/2024
מרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב
ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת למוזמנים בלבד!

הקליקו והבטיחו לעצמכם כרטיס Free Pass


בוועידה זו כמו בכל הכנסים של "המרכז הבינלאומי לכנסים", אין התערבות של נותני חסות בתכנים, אין הרצאות מסחריות אין מרצים מטעם, הוועידה מציעה תוכן מקצועי ובעל ערך גבוה המועבר על ידי מיטב המומחים והמרצים מעוררי ההשראה בישראל!

"אינטליגנציה רגשית במקום העבודה היא המפתח להצלחה בעידן החדש."   מקינזי

וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2024, תחקור את הרשת המורכבת של רווחה ארגונית, אושר וחוויית עובד יציג בעזרת מומחים, אסטרטגיות מעשיות, הנתמכות במחקרים מעמיקים ומקרי מבחן אמיתיים, ותתווה יחד עם המשתתפים כיצד הארגון יכול להפוך למקום מטפח שמשדר שמחה, פרודוקטיביות ומטרה משותפת תוך בנייה של סביבות עבודה מכילות.

-"סביבת עבודה מכילה ומכבדת היא הבסיס לרווחה ארגונית אמיתית." – גאלופ

המרכז הבינלאומי לכנסים ריכז לקראת הכנס את הנושאים החמים שיקבלו התייחסות בכנס בהם:

העבודה ההיברידית
העבודה ההיברידית, המשלבת עבודה מרחוק ועבודה מהמשרד, הפכה לנורמה החדשה במקומות עבודה רבים. מחקר של גרטנר מראה כי מעל 80% מהארגונים בעולם מאמצים מודלים היברידיים. יתרונות העבודה ההיברידית כוללים גמישות גדולה יותר לעובדים, איזון טוב יותר בין עבודה לחיים אישיים, והגדלת הפרודוקטיביות. עם זאת, היא מציבה אתגרים בניהול תקשורת, חיבוריות ומוטיבציה ארגונית.

עבודה בזמן מלחמה
בישראל, מלחמת "חרבות הברזל" והשלכותיה הביאו לצורך מוגבר בתמיכה בבריאות הנפש ובפיתוח אינטליגנציה רגשית במקום העבודה. ארגונים צריכים להתמקד בטיפוח סביבות עבודה אמפתיות ומבינות, המאפשרות לעובדים להתמודד עם לחץ ומתח נפשי. סקר של מקינזי מראה כי 70% מהעובדים חווים עלייה ברמות הלחץ והחרדה בעקבות מצבי חירום ואי וודאות ביטחונית.

שימוש בבינה מלאכותית ברווחת עובדים
בינה מלאכותית (AI) משנה את הדרך בה ארגונים מנהלים את רווחת העובדים. מערכות AI יכולות לנטר נתוני עובדים, לספק המלצות מותאמות אישית, לשפר את הבריאות והרווחה, ולזהות מוקדם סימנים למצוקה נפשית. לפי מחקר של גאלופ, ארגונים המשתמשים ב-AI לניהול רווחת עובדים מדווחים על עלייה של 20% בשביעות הרצון של העובדים ועל ירידה משמעותית בשיעורי העזיבה.

"מנהיגות זה לא להיות אחראי. זה לדאוג למי שבאחריותך." – סיימון סינק




מסלול רווחה וחווית עובד, יראה כיצד ניתן למדוד את הפעילות בתחום הרווחה וחווית עובד, תוך שימוש בסקרים, כלי משוב וטכנולוגית AI, כדי להעריך את האפקטיביות של היוזמות שנעשו ולהנחות שיפורים.

הכנס ייערך ביום ד' - 24/07/2024
מרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב


כנס אושר ארגוני וחווית עובד, הינו חלק מוועידת ישראל למשאבי אנוש HR2024, הכוללת 5 מסלולי תוכן מרכזיים וכן ביקור בתערוכה ססגונית ומרתקת להצעות ולרעיונות לפיתוח אושר ארגוני ובכלל זה שירותים ומפגשים עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש.

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת לבעלי תפקיד רלוונטיים

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים
מסלולי התוכן

מחמישה מסלולי תוכן לבחירתכם:
ניתן לשלב בין המסלולים וההרצאות בהתאם לתחומי התעניינותכם ולהשתתף בכל האירועים בוועידה.

בנוסף האירוע מהווה חממת נטוורקינג ואתם מוזמנים ליצור שיתופי פעולה, להחליף רעיונות וליצור קשרים בעלי ערך עם מנהלים/ות מארגונים אחרים בתעשייה. אינטראקציות אלו מובילות לרוב להזדמנויות ליצירת מערכות יחסים מקצועיות ארוכות טווח.

קהל יעד:
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי מיתוג וגיוס, HRBP, מנהלי רווחה וחווית עובד, מנהלי אושר ארגוני, מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.

וועידת ישראל למשאבי אנוש היא אירוע של יום אחד הכולל גם חיבור עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים מובילים ממגוון תחומים.

הירשמו עכשיו (חינם) ונתראה בכנס