מהפכת ה-AI בניהול משאבי אנוש: From Big Data to Big Decisions

מרצה: מיכל זיגלמן, פיזיקאית, מומחית לאסטרטגיה חדשנות וקבלת החלטות בתנאי מורכבות ואי וודאות, מייסדת ומנכ"ל Duality. מוסמכת Harvard Business School

בעידן המידע המואץ, הבינה המלאכותית (AI) מתגלה כמנוע צמיחה מהפכני בתחום משאבי האנוש. מיכל זיגלמן, פיזיקאית ומומחית מובילה לאסטרטגיה וחדשנות, חושפת כיצד AI משנה את כללי המשחק בניהול ההון האנושי.


בהרצאה מרתקת וחדשנית זו, מיכל זליגמן מנתחת את המעבר מ"Big Data" ל-"Big Decisions" בעולם ה-HR. היא מדגימה כיצד טכנולוגיות AI מתקדמות מאפשרות למנהלי משאבי אנוש להפוך מ"מנהלי מידע" לשותפים אסטרטגיים בקבלת החלטות עסקיות קריטיות.


המשתתפים ילמדו:1. כיצד AI מחוללת מהפכה בתהליכי גיוס, פיתוח והתאמת עובדים2. אסטרטגיות לניצול יעיל של נתוני עתק לשיפור שימור עובדים וביצועים ארגוניים3. טכניקות מעשיות לשילוב AI בתהליכי קבלת החלטות HR4. אתגרים אתיים ופתרונות בשימוש ב-AI בניהול משאבי אנוש


בהתבסס על ניסיונה העשיר כמייסדת Duality ומרצה בכירה באוניברסיטת תל אביב, מיכל זיגלמן תספק תובנות יישומיות המשלבות ידע תיאורטי עם פרקטיקה מהשטח. הרצאה זו חיונית לכל מנהל משאבי אנוש, ומנהלים בתעשיית ה-HR וכל מי שמעוניין להוביל את ארגונו לעידן החדש של קבלת החלטות מבוססת AI.



מועד ההרצאה: 24/07/2024 שעה 09:30

מקום: אקספו תל אביב, שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A3 



רישום למסלול משאבי אנוש

להעצים אנשים, ליצור אפשרויות !

וועידת ישראל למשאבי אנוש לשנת HR2024, מבטיחה להאיר את האופק של תעשיית משאבי האנוש, להציע תובנות, השראה ואסטרטגיות ייחודיות כיצד לכבוש את עולם העבודה החדש. הבטיחו את מקומכם! 

וועידת ישראל למשאבי אנוש