נוירו-ניהול: מסע מרתק אל נבכי המוח הרגשי והחלטותיו. ומתי כדאי להקשיב לאינטואיציה ומתי לסמוך על ההיגיון בקבלת החלטות

מרצה: ד"ר ליאת יקיר ביולוגית, מרצה וחוקרת את הביולוגיה של הרגשות, מגישת הפודקאסט BrainStory יועצת לארגונים בתחום נוירו-ניהול והפחתת סטרס, מחברת רב המכר 'קיצור תולדות האהבה'

 

בהרצאה ייחודית זו אתם מוזמנים לצאת למסע מרתק אל עולם הנוירו-ניהול עם ד"ר ליאת יקיר, ביולוגית וחוקרת מובילה בתחום הביולוגיה של הרגשות. בהרצאה מעוררת מחשבה זו, נצלול אל מעמקי המוח האנושי ונגלה את הקשרים המפתיעים בין רגשות, חשיבה וקבלת החלטות.

ד"ר יקיר תשקף בפנינו את הפלא המורכב של המוח - איך 90 מיליארד נוירונים מתזמרים סימפוניה של כ-350,000 החלטות ביום. נפגוש את ה"מוחות" השונים שלנו - בראש, בבטן ובלב - ונבין כיצד הם משתלבים בתהליכי קבלת ההחלטות שלנו.

ד"ר יקיר, תסביר דרך מחקרים פורצי דרך איך המנגנונים העצביים שלנו מעבדים מידע ומקבלים החלטות. כיצד רגשות והורמונים מעצבים את תהליכי החשיבה שלנו ומתי כדאי להקשיב לאינטואיציה ומתי לסמוך על ההיגיון.

לבסוף, נצא מצוידים בכלים מעשיים לקבלת החלטות מושכלות יותר, המשלבות בין תבונת הרגש לחוכמת השכל. הרצאה זו, המשלבת ידע מדעי עדכני עם תובנות יישומיות בניהול, היא חובה לכל מי שמעוניין להבין טוב יותר את עצמו ואת סביבתו, ולשפר את מיומנויות המנהיגות והניהול שלו.

הצטרפו אלינו למסע מרתק זה, שישנה את הדרך בה אתם מבינים את עצמכם ומקבלים החלטות!


מועד ההרצאה: 24/07/2024 שעה 10:00

מקום: אקספו תל אביב, שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A3 



רישום למסלול משאבי אנוש

להעצים אנשים, ליצור אפשרויות !

וועידת ישראל למשאבי אנוש לשנת HR2024, מבטיחה להאיר את האופק של תעשיית משאבי האנוש, להציע תובנות, השראה ואסטרטגיות ייחודיות כיצד לכבוש את עולם העבודה החדש. הבטיחו את מקומכם! 

וועידת ישראל למשאבי אנוש