מהפכת ה-AI בשוק העבודה: המעבר המכריע לגיוס מבוסס מיומנויות

מרצה: לבנת קיזנר, היא מנהלת יחידה עסקית בחברת HUNTER (Kestria Israel) ומומחית מוכרת בתחום גיוס בכירים בזירה הלאומית והבינלאומית

בעידן המואץ של הבינה המלאכותית, שוק העבודה עובר טרנספורמציה מרחיקת לכת. לבנת קיזנר, מומחית מובילה בתחום גיוס בכירים בזירה הגלובלית, חושפת בהרצאה מרתקת זו את השינוי הפרדיגמטי המתחולל בעולם הגיוס והתעסוקה.

קיזנר מציגה כיצד הבינה המלאכותית מעצבת מחדש לא רק את אופי העבודה, אלא גם את הגישה הבסיסית של מעסיקים לתארים אקדמיים והגדרות תפקיד מסורתיות. היא מדגישה כי בעולם העבודה החדש, היכולת להסתגל במהירות לשינויים, המחויבות ללמידה מתמשכת, הזריזות המחשבתית, והחזקה במערך מיומנויות מגוון ודינמי הופכים לנכסים קריטיים להצלחה מקצועית.

במהלך ההרצאה, קיזנר מנתחת את המגמות העכשוויות והעתידיות בשוק העבודה, ומספקת תובנות מעמיקות על האופן שבו ארגונים וחברות מובילות מתאימים את אסטרטגיות הגיוס שלהם לעידן ה-AI. היא חושפת כיצד הדגש עובר מהסתמכות על קורות חיים מסורתיים וניסיון פורמלי, לזיהוי ופיתוח של מיומנויות גמישות ורב-תחומיות.

הרצאה זו מהווה הזדמנות ייחודית עבור מנהלים, מגייסים ומקבלי החלטות בתחום משאבי אנוש לקבל כלים מעשיים והבנה מעמיקה של הדינמיקה החדשה בשוק העבודה. קיזנר מציעה אסטרטגיות יישומיות לאיתור, פיתוח ושימור טאלנטים בעידן שבו המיומנויות הן המטבע העובר לסוחר.



מועד ההרצאה: 24/07/2024 שעה 11:45

מקום: אקספו תל אביב, שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A4 



רישום למסלול משאבי אנוש

להעצים אנשים, ליצור אפשרויות !

וועידת ישראל למשאבי אנוש לשנת HR2024, מבטיחה להאיר את האופק של תעשיית משאבי האנוש, להציע תובנות, השראה ואסטרטגיות ייחודיות כיצד לכבוש את עולם העבודה החדש. הבטיחו את מקומכם! 

וועידת ישראל למשאבי אנוש