גיוס מונחה נתונים: אסטרטגיות חדשניות לסינון מועמדים בעידן הטכנולוגי

מרצה: ד"ר קלרה ריספלר, היא חברת סגל בכירה בתוכנית לתואר שני בפיתוח וייעוץ ארגוני ובחוג לניהול שירותי אנוש במכללת עמק יזרעאל

בעולם הגיוס של עולם העבודה החדש, שילוב בין טכנולוגיה מתקדמת וניתוח נתונים מעמיק מציע הזדמנויות חסרות תקדים לשיפור תהליכי הגיוס. בהרצאה מיוחדת זו, ד"ר קלרה ריספלר, מומחית מובילה בתחום פיתוח וייעוץ ארגוני, חושפת את הפוטנציאל המלא של גיוס מונחה נתונים ואסטרטגיות סינון מתקדמות.

ד"ר ריספלר מציגה סקירה מקיפה ומאוזנת של מחקרים פורצי דרך בתחום, תוך התמקדות באסטרטגיות יעילות של סינון מבוסס טכנולוגיה. היא מנתחת בחדות את היתרונות המשמעותיים של גישות אלו, לצד האתגרים והמורכבויות שהן מציבות בפני ארגונים מודרניים.

במהלך ההרצאה, ד"ר ריספלר מדגישה את החשיבות הקריטית של איזון נכון בין יכולות טכנולוגיות מתקדמות לבין שיקול דעת אנושי מנוסה. היא מציעה תובנות מעשיות ואסטרטגיות יישומיות, המותאמות למגוון רחב של ארגונים, ומדגימה כיצד ניתן להטמיע טכניקות אלו באופן אפקטיבי תוך התחשבות בצרכים ובמטרות הייחודיות של כל ארגון.

הרצאה זו מהווה הזדמנות ייחודית עבור מנהלי משאבי אנוש, מגייסים ומנהלים בכירים לקבל כלים מעשיים ותובנות מעמיקות שיסייעו להם להוביל את תהליכי הגיוס בארגונם לעידן חדש של יעילות ודיוק.

מרצה: ד"ר קלרה ריספלר היא חברת סגל בכירה בתוכנית לתואר שני בפיתוח וייעוץ ארגוני ובחוג לניהול שירותי אנוש במכללת עמק יזרעאל. מחקריה המובילים מתמקדים בעולם העבודה המשתנה, עם דגש מיוחד על הממשק המורכב בין טכנולוגיה ואנשים. עם ניסיון עשיר של למעלה מ-30 שנים בתחומי ניהול משאבי אנוש וייעוץ למנהלים בכירים בחברות מובילות במשק, ד"ר ריספלר מביאה לשולחן פרספקטיבה ייחודית המשלבת ידע אקדמי מעמיק עם ניסיון מעשי עשיר.



מועד ההרצאה: 24/07/2024 שעה 10:45

מקום: אקספו תל אביב, שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A4 



רישום למסלול משאבי אנוש

להעצים אנשים, ליצור אפשרויות !

וועידת ישראל למשאבי אנוש לשנת HR2024, מבטיחה להאיר את האופק של תעשיית משאבי האנוש, להציע תובנות, השראה ואסטרטגיות ייחודיות כיצד לכבוש את עולם העבודה החדש. הבטיחו את מקומכם! 

וועידת ישראל למשאבי אנוש