מהפכת החשיבה הארגונית: העצמת גיוס ותקשורת פנים-ארגונית באמצעות בינה מלאכותית יוצרת

מרצה: עמית קמה הוא מנכ"ל ובעלים של קמדיה שירותים טכנולוגיים, חברה מובילה בייעוץ, פיתוח ואפיון תפיסות הפעלה ואוריינות דיגיטלית. כמומחה בעל שם עולמי בתחום השפעת המהפכה הדיגיטלית על ארגונים

בעידן שבו הבינה המלאכותית משנה את כללי המשחק בכל תחום, ארגונים מוצאים עצמם בפני אתגר מרתק: כיצד לרתום את עוצמתה של הבינה המלאכותית היוצרת (Generative AI) לשיפור תהליכי הגיוס והתקשורת הפנים-ארגונית. בהרצאה פורצת דרך זו, עמית קמה, מומחה מוביל בתחום ההשפעה הדיגיטלית על ארגונים, חושף כיצד שינוי בדפוסי החשיבה הארגוניים הוא המפתח להטמעה מוצלחת של טכנולוגיות AI מתקדמות.

קמה מדגיש כי בניגוד לטכנולוגיות קודמות, הבינה המלאכותית היוצרת מונגשת בשפה פשוטה ואינטואיטיבית, מה שהופך אותה לכלי רב-עוצמה בידי כל דרג בארגון.

הרצאה זו מיועדת למנהלי משאבי אנוש, מנהלי גיוס, מנהלי תקשורת ארגונית, ומקבלי החלטות המעוניינים להוביל את ארגונם לעידן חדש של יעילות ויצירתיות מבוססת AI.

המשתתפים יצאו עם תובנות מעשיות וכלים ישימים להטמעת בינה מלאכותית יוצרת בליבת הפעילות הארגונית, ויבינו כיצד שינוי בגישה ובחשיבה יכול להוביל לטרנספורמציה דיגיטלית משמעותית.



מועד ההרצאה: 24/07/2024 שעה 13:45

מקום: אקספו תל אביב, שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A2 



רישום למסלול משאבי אנוש

להעצים אנשים, ליצור אפשרויות !

וועידת ישראל למשאבי אנוש לשנת HR2024, מבטיחה להאיר את האופק של תעשיית משאבי האנוש, להציע תובנות, השראה ואסטרטגיות ייחודיות כיצד לכבוש את עולם העבודה החדש. הבטיחו את מקומכם! 

וועידת ישראל למשאבי אנוש