כיצד מייצרים מונוגמיה בין ארגון לעובדים בעידן של טינדר ופוליאמוריה?

לי מקבילה בין שיווק פנים וחוץ ארגוני לבין עולם הזוגיות ומוצאת שבשניהם המושג "נאמנות" נפתח לדיון.
פעם הנאמנות למקום העבודה הייתה אבסולוטית ואנשים צברו כמה עשורים של ותק עד לפנסיה. היצע המוצרים על המדף היה מוגבל והנאמנות למותגים הייתה גבוהה. וכמובן, זוגיות החזיקה נצח.


כיום, בעולם של אושר מפלסטיק והגשמה עצמית, הנאמנות למקום העבודה, למותג ואפילו לבני הזוג מוטלת בספק. אמנם המונוגמיה ממשיכה להתקיים, אך לצדה נבנו מבנים זוגיים נוספים כמו נישואים פתוחים ופוליאמוריה. ואם אנחנו מטילים ספק בנאמנות הזוגית, מה זה אומר על הנאמנות שלנו כעובדים או כצרכנים? כיצד אנחנו כמנהלים בארגון יכולים לייצר מערכת יחסים ארוכת טווח בינינו ובין העובדים שלנו? או בין המותג שאנו מייצגים לבין הלקוחות שלנו? 


מרצה: לי ציון, מומחית לשיווק רגשי, מלמדת מותגי יוקרה בינלאומיים כיצד לחזר אחרי הלקוחות המבוקשים ביותר ולא פחות חשוב- כיצד לגרום להם להישאר

מועד ההרצאה: 12/07/2023 שעה 11:30

מקום: שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A2


לכל ההרצאות בכנס הקליקו כאן

להעצים אנשים, ליצור אפשרויות !

וועידת ישראל למשאבי אנוש לשנת HR2023, מבטיחה להאיר את האופק של תעשיית משאבי האנוש, להציע תובנות, השראה ואסטרטגיות ייחודיות כיצד לכבוש את עולם העבודה החדש. הבטיחו את מקומכם!