מיצוב HR סביב שולחן ההנהלה - הדיון המרכזי

מיצוב משאבי אנוש סביב שולחן הניהול כמנהיג עסקי ואסטרטגי חיוני בסביבת העבודה הדינמית של היום. באמצעות טיפוח מערכת יחסים חזקה ומקצועית בין סמנכ"לי משאבי אנוש והמנכ"ל, ארגונים יכולים לרתום את המומחיות של משאבי אנוש כדי להניע הצלחה.

אין ספק שבהפיכתו של מנהל משאבי האנוש לשותף אסטרטגי, ארגונים יכולים לנווט בעולם העבודה המשתנה ללא הרף בביטחון ולשגשג מול אתגרים מתמשכים.

הדיון יבחן בעזרת פאנל מומחים, את הדרכים לייצר קשר מקצועי ורציני עם ההנהלה המתבסס על דוגמאות להצלחות שהיו בארגונים השונים.

ד"ר אפרת ליאני, תנחה את הדיון בהשתתפות סמנכ"לי משאבי אנוש ובשיתוף הקהל, במטרה ליצור דרכים מוצלחות למימוש תפקידו של משאבי אנוש בעיצוב האסטרטגיה העסקית והנעת ההצלחה הארגונית.


מנחה: ד"ר אפרת ליאני - מרצה ומומחית עסקית וארגונית לניהול ומנהיגות | יזמת ומחברת רב המכר - נוכחות. משפיעות. מובילות. | כיהנה כ CPO, סמנכ"לית במיקרוסופט ישראל לשעבר.| נבחרה ל 40 המבטיחים של מגזין דה מרקר |

פאנל המומחים


מועד ההרצאה: 12/07/2023 שעה 12:00

מקום: שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A3


מסלול משאבי אנוש

להעצים אנשים, ליצור אפשרויות !

וועידת ישראל למשאבי אנוש לשנת HR2023, מבטיחה להאיר את האופק של תעשיית משאבי האנוש, להציע תובנות, השראה ואסטרטגיות ייחודיות כיצד לכבוש את עולם העבודה החדש. הבטיחו את מקומכם!

וועידת ישראל למשאבי אנוש