זיהוי טאלנט איכותי באוכלוסיות מגוונות- איך עושים את זה?

ברוכים הבאים להרצאתה המרתקת של קרן הלפרין מוסרי, מנכ"לית פלייס-אי"ל, על נושא שהפך יותר ויותר רלוונטי בעולם הגלובלי בו אנו חיים: זיהוי כישרונות איכותיים באוכלוסיות מגוונות. ככל שמקום העבודה הופך לרב תרבותי יותר, חיוני להבין ולמטב את תהליך רכישת הכישרונות על מנת לטפח הכלה וגיוון. 


הטיות תרבותיות עלולות לעיתים קרובות לפגוע בתהליך זיהוי הכישרונות. קרן הלפרין מוסרי, עם ניסיונה הרב, תדריך אתכם בשלבים המעשיים של יצירת תהליך מיון הממזער הטיות תרבותיות. קרן תציג דרכים מקסום שילוב של כישרונות מגוונים, תנחה איך להפעיל תוכניות חונכות, תדון באימון רגישות תרבותית ומנגנוני משוב

 קרן תשתף בהרצאתה אנקדוטות שובות לב מהקריירה שלה, שתדגיש את ההצלחות והכישלונות של תהליכי השמה של כישרונות ובכלל זה סיפורי הצלחה, סיפורי אזהרה שיראו כיצד הטיות תרבותיות שהתעלמו בתהליך הגיוס הובילו לעזיבה של עובד מוכשר את ארגון. 


אל תפספסו את הזדמנות לקבל תובנות ממומחה בתחום. הידע והפרקטיקות המומלצות של קרן הלפרין מוסרי, יכשירו אותכם לטפח סביבה מגוונת ומכילה בארגון שלכם.

מרצה: קרן הלפרין מוסרי- מנכ"לית Place-IL שימשה בעבר כמנכ"לית עמותת 'שיעור אחר'


מועד ההרצאה: 12/07/2023 שעה 09:15

מקום: שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A4


להעצים אנשים, ליצור אפשרויות !

וועידת ישראל למשאבי אנוש לשנת HR2023, מבטיחה להאיר את האופק של תעשיית משאבי האנוש, להציע תובנות, השראה ואסטרטגיות ייחודיות כיצד לכבוש את עולם העבודה החדש. הבטיחו את מקומכם!