Dopamine walk- מה פספסנו לגבי מוטיבציה בעולם העבודה החדש?

מרצה: מלי אלקובי מחברת הספר גיבורי-על ומפתחת שיטת "שדה התעופה". נציגת התנועה הגלובלית לקיצור שבוע העבודה 4 Day Week Global בישראל ומנחת הפודקסאט "עתיד מזהיר"  

מלי אלקובי, מחברת רב-המכר "גיבורי-על" ומובילת חזון המהפכה בעולם העבודה בסקירה מרתקת ומעוררת השראה על מהפכת הדופמין: פריצת דרך במוטיבציה לעולם העבודה החדש.

בהרצאה פורצת דרך זו, אלקובי תחשוף בפניכם את הסודות המדעיים מהעומדים מאחורי המוטיבציה האנושית ותציע פרספקטיבה חדשנית על הנעת עובדים בעידן הדיגיטלי.

אלקובי, בשילוב ייחודי של ידע מדעי עמוק וניסיון מעשי עשיר, תציג בפניכם גישה חדשנית להנעת עובדים בעידן של שינויים מהירים. היא תשתף תובנות מפתיעות מהתנועה הגלובלית לקיצור שבוע העבודה ותראה כיצד הבנה מעמיקה של מנגנוני המוטיבציה יכולה להוביל לפריון מוגבר ורווחה ארגונית.

אלקובי, מזמינה אתכם לקבל תובנות מעשיות וכלים חדשניים שיאפשרו לכם לעצב מחדש את סביבת העבודה שלכם ולהוביל את ארגונכם לעידן חדש של מוטיבציה והצלחה.

מועד ההרצאה: 24/07/2024 שעה 13:30

מקום: אקספו תל אביב, שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A2 



רישום למסלול משאבי אנוש

להעצים אנשים, ליצור אפשרויות !

וועידת ישראל למשאבי אנוש לשנת HR2024, מבטיחה להאיר את האופק של תעשיית משאבי האנוש, להציע תובנות, השראה ואסטרטגיות ייחודיות כיצד לכבוש את עולם העבודה החדש. הבטיחו את מקומכם! 

וועידת ישראל למשאבי אנוש