החרדים והמלחמה - האם ייתכן חוזה חדש בין החרדים למדינה אחרי 7.10?

מרצה: יאיר שרקי, עיתונאי ישראלי המשמש כתב ופרשן לענייני דתות ופוליטיקה של חברת החדשות ובעל טור שבועי בעיתון "מקור ראשון" מגיש תכנית אקטואליה בחדשות 12

הצטרפו לירון אברהם, הכתב המדיני של חברת החדשות של ערוץ 12, שמתארח בוועידת ישראל למשאבי אנוש, ומזמין אתכם למסע מרתק אל מאחורי הקלעים ה-7 באוקטובר ואחריו. כיצד ניווט את אחד הימים המאתגרים בתולדות ישראל, וממשיך לחקור את השאלות הקשות שיעצבו את עתידה של האומה.


מהשיחה שהקפיצה אותו לאולפן בשעה 06:26 ב-7 באוקטובר, דרך הרגעים המכוננים של גילוי ממדי האסון, ועד לתפקידה הקריטי של התקשורת ברגעי המשבר.


בחלקה הראשון של ההרצאה, יחשוף אברהם את הדילמות והאתגרים שעמדו בפניו כעיתונאי בחזית הדיווח: כיצד הבין את משמעות הטנדר הלבן בשדרות? איך התגלה הטבח במסיבת הנוער? ומה היה תפקידה של התקשורת כחמ"ל מידע חיוני לציבור?


החלק השני מתמקד בעתיד: כיצד השתנתה תפיסת הביטחון של ישראל? האם העולם מבין את המציאות החדשה? ומה נדרש כדי לשקם את אמון הציבור ולהחזיר את התושבים סמוכי הגדר?



מועד ההרצאה: 24/07/2024 שעה 13:30

מקום: אקספו תל אביב, שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A1 



רישום למסלול משאבי אנוש

להעצים אנשים, ליצור אפשרויות !

וועידת ישראל למשאבי אנוש לשנת HR2024, מבטיחה להאיר את האופק של תעשיית משאבי האנוש, להציע תובנות, השראה ואסטרטגיות ייחודיות כיצד לכבוש את עולם העבודה החדש. הבטיחו את מקומכם! 

וועידת ישראל למשאבי אנוש

הצטרפו ליאיר שרקי, עיתונאי בכיר ופרשן מוביל לענייני דתות ופוליטיקה, למסע מרתק אל לב ליבה של החברה החרדית בישראל. בהרצאה מאירת עיניים זו, שרקי יחשוף בפניכם את הסערה המתחוללת מאחורי הקלעים של הקהילה החרדית בעקבות מלחמת 7 באוקטובר.

נצלול לעומקם של השינויים הדרמטיים המתרחשים בחברה החרדית, ונבחן כיצד הם עשויים להשפיע על סוגיית הגיוס לצה"ל - נושא שנמצא במוקד הדיון הציבורי שנים רבות. האם המלחמה תהווה נקודת מפנה היסטורית ביחסי חרדים-צבא?

שרקי, בהיותו עיתונאי מנוסה ובעל קשרים ענפים, יספק לכם תובנות ייחודיות על:
- ההשפעות המיידיות והארוכות טווח של המלחמה על החברה החרדית
- האתגרים החדשים העומדים בפני הקהילה החרדית ב-2024
- המתחים הפנימיים והלחצים החיצוניים המובילים לשינויים
- התפקיד המכריע של התקשורת והפוליטיקה בעיצוב העמדות כלפי גיוס חרדים

הרצאה זו מבטיחה להעניק לכם זווית ראייה חדשה ומעמיקה על אחת הסוגיות המורכבות והמשפיעות ביותר בחברה הישראלית כיום. אל תחמיצו הזדמנות ייחודית זו לשמוע מאחד הקולות המובילים בתחום ולהבין טוב יותר את המציאות המשתנה של ישראל ב-2024.